Prezentující
Václav Maněna
Středoškolský učitel, lektor, ajťák a jůtůber. Má dlouholeté a praktické zkušenosti s e-learningem, online vzděláváním a smysluplným využíváním technologií ve výuce. Prošel mnoha slepými uličkami a udělal spoustu chyb, o které se rád dělí s ostatními.
Petr Došek
Vystudoval tělesnou výchovu a občanskou nauku na UJEP Ústí nad Labem, Školský management a výchovné poradenství na UK, rozšiřující studium speciální pedagogiky na TUL Liberec. Měl příležitost absolvovat zahraniční stáže, krom jiného také v Izraeli, Finsku, Portugalsku a Španělsku. Aktuálně řídí ZŠ Velvary, je odborným pracovníkem Revizního pracoviště NPI, lektorem témat spojených s inklusivním vzděláváním a problematikou digitalizace. Ve škole, kterou řídí žáci pracují s iPady, interaktivní podlahou, robotickými stavebnicemi WEX nebo senzory PASCO. Škola byla v roce 2023 oceněna Evropskou cenou za inovaci.
Marek Zatloukal
Jsme E.M.A, vývojáři bojující s handicapem tvorbou vlastních asistenčních technologií.
Petr Mára
Petr Mára je Technologický optimista - přibližuje lidem a firmám aktuální (exponenciální) technologie a trendy. Ať už pomocí přednášek, školení a konzultací, tak přes vlastní YouTube kanál. Baví ho objevovat a zkoušet vše nové - chytrými telefony počínaje a virtuální realitou, elektromobily a Bitcoinem a NFT konče. S více než desetiletou kariérou v Apple, kde se specializoval na školení a prezentace, se Petr propracoval na pozici uznávaného odborníka v oblasti technologií. Jeho působení se rozprostírá od České republiky až po Evropu, Asii a Blízký východ, kde sdílí získané zkušenosti a nadšení pro inovace a technologický pokrok.
Iva Jelínková
Pedagog, ajťák, ICT koordinátor, mentor, lektor, manažer kurzů, člen Jednoty školských informatiků. Vším čím jsem, jsem ráda a mám neuvěřitelné štěstí na inspirativní lidi kolem sebe. Díky nim stále objevuji nové možnosti, příležitosti a prostor kam se posunout.
Petra Boháčková
Petra vystudovala Pedagogickou fakultu UK, obor učitelství fyzika – základy techniky. Postupně dostudovala angličtinu a environmentální výchovu. Aktuálně učí na Základní škole a Mateřské škole Dr. E. Beneše v Praze–Čakovicích fyziku a anglický jazyk a pracuje tam také jako zástupkyně. Je členem GEG Učte s námi, vedoucím ambasadorem Future classroom lab European schoolnet, od prosince 2014 Apple Professional Developement Trainer, od roku 2015 také Apple Distinguished Educator a od loňského roku Apple professional learning specialistou.
Bohuslav Hora
Učitel, zástupce ředitelky ZŠ Bystřice, lektor smysluplného využívání ICT ve výuce, spoluautor blogu dejtemipevnybod.cz
Jakub Syrový
Pracuji jako správce IT na soukromé škole. Správě a údržbě Apple zařízení se věnuji už 19 let. V posledních letech používám Mosyle Manager, který považuji za ideální pro správu Apple zařízení.
Hanka Čápová
20 let praxe ve speciálním školství, konzultantka metodiky k využívání iPadu ve speciálním školství, ověřování teorie v praxi, ICT metodik a koordinátor
Tomáš Kováč
Jmenuji se Tomáš Kováč a jsem pedagogem a mentorem s více než desetiletou zkušeností. Zaměřuji se na inovativní přístupy ve vzdělávání, s důrazem na rozvoj kritického myšlení, tvůrčí řešení problémů a digitální gramotnosti. Jsem certifikovaným lektorem Apple Professional Development (APD), který se zaměřuje na využití iPadů ve školství. V roce 2023 jsem začal učit své žáky ze 4. třídy základy umělé inteligence, abych jim poskytl náskok v oblasti, která bude (podle mě) v blízké budoucnosti stále důležitější. Hledám nové způsoby, jak inspirovat své žáky a připravit je na budoucnost.
Miroslav Staněk
STEAM dreamer. Fyzik a filosof, který se zajímá o historii i budoucnost (nejen vědeckotechnického) poznání. Lektor a metodik, který hledá různé způsoby implementace ICT do výuky. Vášnivě sbírá a čte staré učebnice, v nichž se snaží nalézt pochopení současnosti i poučení pro budoucnost. Na stará kolena se znovu učí programovat a nestačí se divit, jak se svět proměňuje doslova před očima a pod rukama. Svůj údiv (a několik málo poznatků) se snaží rozšiřovat mezi učitele. Ve vzácných chvílích volna systematicky ničí některý z hudebních nástrojů, kterými se rád obklopuje, nebo je na rybách.
Jakub Novotný
Metodik a lektor technologií pro výuku se zaměřením na algoritmické myšlení, novou informatiku a STEAM koncepci.
Tomáš Rajman
Mgr. Tomáš Rajman, učitel informatiky, ICT koordinátor a zástupce ředitele na základní škole v Chýni. S několikaletou praxí ve výuce informatiky a moderních technologií pracuji na tom, abych žákům pomohl rozvíjet dovednosti potřebné pro úspěch v digitálním světě. Jako zástupce ředitele se aktivně podílím na vedení školního kolektivu a koordinaci školních aktivit.
Pavol Hejný
Jsem vývojář aplikací pro vzdělávání a spoluzakladatel platformy pro učitele H-Edu a online virtuální tabule Collboard.com. Aktivně se účastním technologického dění v České republice.
Libor Klubal
Pedagog a lektor se zkušenostmi ze základního, středního a vysokého školství. Pravidelně vystupuje na konferencích a akcích týkajících se vzdělávání a Apple zařízení jsou jeho nezbytnou pomůckou. Vyučuje matematiku a informatiku na Základní škole Velké Hoštice, na které je také ředitelem. Působí jako odborný asistent na Pedagogické fakultě Ostravské univerzity. Od roku 2013 je držitelem titulu ADE (Apple Distinguished Educator) a také certifikace lektora společnosti Apple (Apple Professional Learning Specialist). Provozuje portál Moderní výuka www.ipadvetride.cz a aktivně se podílí na školeních učitelů, například i organizováním Letní školy s iPady www.ipadmoravka.cz.
František Cáb
Autor učebnic fyziky a matematiky Při tvorbě učebnic Vividbooks myslíme hlavně na to, aby žáci nebyli jen pasivními příjemci informací, ale aktivně se zapojili do výuky a skutečně přemýšleli nad podstatou přírodních jevů.
Vítek Škop
Zakladatel Vividbooks. Vividbooks tvoříme s důrazem na potřeby učitelů a žáků. Náš nástroj musí být pro jakéhokoliv učitele dobrým pomocníkem v hodině. Jedině tak může plnit cíl, který jsme si předsevzali na začátku - pomáhat v žácích probouzet pozitivnější vztah k vědě. Věříme totiž, že právě dobrý vztah k fyzice, chemii a logickému uvažování bude v budoucnu klíčový pro jejich uplatnění.
Pavel Špaček
Vystudoval učitelství matematiky a zeměpisu na MU v Brně. Již od studentských let ho fascinovaly počítače a jejich možnosti. Proto vždy hledal cesty, jak tyto technologie rozumně a efektivně uchopit. To ho dovedlo až k pravidelnému zařazování a využívání ICT ve vyučovací hodině jako běžné pomůcky. Aktivně se snaží dělit se širokým okolím o své know-how na svých webovkách kantorina.cz, v rámci skupiny GEG Uranium a na Twitteru.
Jitka Rambousková
Učitelka M + Inf. Pořád ještě nadšenec do digitálních technologií ve škole. Lektorka různých workshopů o školním využití technologií a iPadu zvlášť. Autorka webu https://www.cojsemvyzkousela.cz/
HOnza Koudelka
Spoluzakladatel a ředitel softwarové divize 24U, vývojář aplikací v prostředí FileMaker s 33letou zkušeností, vítěz vývojářského poháru FileMaker DevCon Developer Cup z roku 2015 v Las Vegas, nadšený databázista a optimalizátor.
Jan Jílek
Jsem technologický nadšenec, knihomol, podcastový gurmán a bývalý DJ, který dokáže proměnit každou školu v digitální ráj s iPadem v ruce.